Inköpningslista

Nej nu räcker det. Det blev ingen engelska, utan spanska. Har lärt mig en del, så det är klart att redovisas imorgon. Min mage kurrar för fullt nu också. I skolan petar man ju knappt i sig någonting, så inte undra på det! Mamsi håller på med maten, som tur är, heehe.

Tänkte lite förut på alla miljontals saker jag vill köpa därute i affärerna. Min plånbok är dock inte så full som den borde vara, haha! Här kommer i alla fall en liten inköpningslista på vad jag ska köpa (läs vill!):

* Mc-jacka
* Massvis med stora mysiga stickade koftor av alla olika slag
* Jeans! Ett par mörka och ett par ljusa
* Färglada stumpbyxor
* Lite tjockare mönstrade strumpbyxor i grått
* Tröja i spets
* Ny väska, stor och helst brun

Det finns självklart mer, men det här är det jag vill ha mest. Speciellt mc-jackan. Gosh så snygg! (se här t ex) Fick föresten hem en rabatt-grej från ellos idag, 50% på valfritt plagg. Då kostar jackan bara 500! Inte dåligt, inte dåligt. Borde jag? Kaaaan ju ha råd. Beror helt på hur pappa och jag ska göra med avbetalningen med datorn.. Men nu är maten klar, pussochhej /c

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj mycket :) men en tjej kan aldrig få för mycker kläder ^^ bara för lite pengar :P

2008-08-25 @ 20:34:38
Postat av: Cecilia

sv: Haha! Jag håller fullständingt med dig! :)

2008-08-25 @ 21:37:12
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0