movie

Tjenare. Vad gör alla? Jag sitter i systers rum med datorn i knät och tittar på film, och det har jag gjort sen...5 idag? Haha! What a life. Men jag klarar mig. Jag är en sådan människa, I guess, Föredrar att sitta hemma och mysa framför en film än att röja runt lite överallt. I alla fall. Jag har sett fyra filmer nu, eller jag är på den fjärde. Har sett "Confessions", "Disturbia" (en skitbra skräckis, måste ses!), "A cinderella story" och nu "Love rules". Den är väldigt långtråkig. Ska nog byta... Nu är i alla fall papi och elli iväg och hämtar mamma från någon tjejmiddag. Har faktiskt ingenting att skriva, såå Ciaaao! /C




Disturbia.... Jag måste bara påpeka att mödaren är otäckt lik min tandläkare...En kopia ungefär. Nu kommer jag vara ännu räddare när jag ska till tandläkaren........uuhh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0