uuuuuuuh!

Vad gör ni? Jag sitter och klagar på min träningsvärk och dricker cola. Hah, det låter det! Mamma kom precis in med ett mejl från skolan, ush, bara ordet får mig stressad. I alla fall, det står att man måste komma till steg 27 för VG och 32 för MVG. Herregud! Jag kommer varken få VG eller MVG! Jag måste plugga. Nu! Eller nej fan, jag ska plugga nu i veckan, hela jävla veckan ska jag plugga. En plugg-vecka helt enkelt. Nej gud, jag får panik. Jag kommer inte hinna, eller möjligtvis om jag pluggar som en jävla dåre hela terminen och inte har något liv utanför skolan, så maybe, men vafan! Åh. Shit. Jag borde inte blogga just nu, jag borde plugga, men inte fan orkar jag det, och det hatar jag. Imorgon. Då FAN! 

Insåg föresten nyss att mina bästavän Julia samt Emma verkligen har slutat. Gud så hemskt. Två nya. Pontus och Tim står det. Nu är det bara amelie och jag kvar. .....

Jag borde gå och lägga mig. Vill sova. Vill slutat tänka på skolan. Jag ska njuta av varenda sekund av denna vecka jag har kvar av sommarlovet. Fast i för sig. Jag kan ju knappats njuta om jag ska plugga hela veckan? Jaja skitsamma ni förstår nog vad jag menar.


pusshej/c


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag fattar inte det där med 27 vg och så ? :$

2008-08-18 @ 10:12:28
Postat av: Cecilia

Johanna: Haha, nej jag förstår det, det är lite komplicerat. Men jag går i en friskola och där jobbar man enskilt efter steg.. ;)

2008-08-18 @ 11:35:07
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: Julia bästis

PONTUS OCH TIM? Bara byta ut oss sådär ... buhu.

2008-08-18 @ 22:23:58
Postat av: Cecilia

bäsis: Jag vet. Så fruktansvärt hemskt! :'''''''(

2008-08-18 @ 23:42:58
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0