Vad jag behöver just nu

Goddagens! Jag har faktiskt kommit igång med pluggandet nu. Det trodde jag aldrig någonsin skulle ske innan skolstarten. Men det har hänt och jag är riktigt stolt, haha! Sorry för dålig uppdatering idag föresten, men jag måste verkligen satsa allt på skolan nu och framöver, tyvärr...

För bara en liten stund sedan åkte mamma iväg för att handla. Och eftersom jag varit så otroligt sugen på ben & jerry's hela dagen så skrev jag ner de på hennes inköpslista, haha! Chocolate Fudge Brownie samt Fossil Fuel. Har aldirg smakat den sistnämda men "Vaniljglass packad med mäktiga chokladkaksbitar, chokladdinosaurier och virvlar av chokladfudge" låter ju inte helt fel, och dessutom- man blir väl aldrig besviken på Ben & jerry's? NEEE!

Matten väntar på mig.............pussar /C

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska vara glad att du inte har börjat skolan än ;D

2008-08-20 @ 16:39:01

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0