blä blä

En helg fullproppad med plugg. Det känns inge vidare. Vardagarna- well, helt okej att plugga. Men helg- hela helgen (!)- Nja... känns relativt surt.

Detta ska göras:
Skriva klart engelska boken. Har nästan precis börjat så det är myyycket kvar...    [  ]
Göra det som återstår i matte steg 24, + gå igenom 21-23.    [  ]
Läsa på som sjutton om det ekonomiska kretsloppen. Kan typ...inget?    [  ]

Allt detta måste alltså vara klart tills på måndag.
Deadline engelska projektsteg- måndag 16:00
Matte projektprov- måndag 09:30
Ekonomiprov- måndag eftermiddag, (13:00 typ)

Så ni kanske förstår att jag är stressad? Yes sir.
Kisses /C

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Jag tror det var så att när man flyttar bak lägger man till och när man flytter fram tar man bort. För jag minns iallafall att det motsatt håll lixom ;) Puss!

2008-12-06 @ 17:49:19
Postat av: Sara

älskling, hur mycket skrev du på din spanska text. Och vad skrev du om? Jag har nästan skrivit en sida nu, där jag har skrivit om mitt hus, min familj, hur jag bor, mitt rum, stockholm och turister, shopping, sevärdheter och maten i Stockholm. Är det något jag missat? PUSS

2008-12-09 @ 16:34:07
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0