Flumm

Hola amigos! Säger flickan som nyss fått VG i spanska. Mucho bien. Annars då? Har jobbat förbaskat mycket matte dem senaste dagarna, och har tillbringat hela dagen till att skriva projektporv 25, som är sjukt svårt och långt. Och än är jag inte klar. Har 2 uppgifter kvar, tror jag minsann.

Nå... Sitter nu och lyssnar på music och tittar runt lite på bloggar. Samtidigt som jag läser på om hur det ekonomiska kretsloppet påverkas av ekonomiska händerlser. Men nu alldeles snart ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag nog gå och lägga mig riktigt tidigt. Känner för det idag. Fast hur det blir med det vet man ju aldrig...

Heejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis till spanskan baaaaaabyyyyy! <3

2008-12-09 @ 21:20:55
Postat av: sara

kan du inte låna din syster elli's vågtång,obh nordica artist wave maker och visa hur håret blir? önskar mig en sån i julklapp och det skulle vara kul att se faktiskt :)



din blogg är jättebra :)

2008-12-10 @ 15:19:47
Postat av: Anonym

sjukt bra blogg, som din syster :)

2008-12-12 @ 11:17:47
URL: http://gguusshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0