Plugg plugg plugg

Har inte riktigt tid med bloggen nu. Så sjukt mycket plugg! Dagen har i alla fall varit helt okej, med en jäkla massa plugg. Inga 6or eller 7or i skolan idag så det var inte lika mycket spring som vanligt. Datorer fanns och för en gång skull (?) kunde man plugga på i lugn och ro. Ha! Promenerade hem efter skolan och fick lite extra energi. Kanske inte föresten. Det var fruktansvärt kallt och jag hade världens huvudvärk. Men men. Väl hemma var det bara att ta nya tag och sätta igång igen. Matte fram till middag och därefter spanish. Ungefär så ser mitt liv ut just nu. Hemskt, I know. Men man har ju hört att det lönar sig i framtiden, heehe! Imorgon väntar spanska redovisning 25, VG på det, ANNARS..... Sedan ska jag träffa jullangullan (haha!) i staden. Mysigt mysigt. Nepp, nu måste jag sova. Eller rättare sagt, -lägga mig i sängen och försöka få in alla jävla spanska fraser i hjärnan! åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0