15 Juni

Good morning!
Idag vaknade jag väldigt tidigt, 09:30 visade min klocka. Så jag har varit uppe ett tag nu. Jag och pappa har suttit så gott som hela morgonen idag och tittat och jämfört (bärbara) datorer. Vi ska åka till Bromma idag där de fanns två stycken olika på lagret och titta på dem. Kanske köpa. Vem vet? Jag kanske kommer hem som världens lyckligaste? Höhö. Nu ska jag i alla fall äta lunch och sedan drar vi. Hoppas ni får en braaa dag! Uppdaterar lite senare. Pusspuss/C

 

Ganska lika, men jag tycker själv att Hp:n är snyggare...
De är exakt lika bra och kostar lika mycket, så jag vill helst ha hp:n!

Kommentarer
Postat av: elli

höhöh halv 10 är "väldigt tidigt"? :P

du brukar gå upp typ 9 annars din lilla nöt;)

jag var uppe 7.15 imorse, DET är tidigt :D



hoppas ni hittar ngt sisteeer!

älskar dig mest <33333333333

2008-07-15 @ 12:58:05
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Cecilia

ellsan: Hahaha! Eller inteee? Jag har fan vaknat vid 11 hela lovet?!??!?!?! :D Love yooouuuuuuu

2008-07-15 @ 13:19:32
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0