19:20

ÅH. Satt precis och skrev ett lång inlägg, men så cpar sig publish och allt är borta. Så jävla irriterande..

Men here we go agian.


Kom hem för en liten stund sedan. Mina fötter värker men annars mår jag helt okej. Dagen har i alla fall varit riktigt bra. Jag åkte och mötte Hanna och Julia vid gamla stan vid 2. Vi har fikat gott, suttit vid vattnet i solen och gått i affärer. Väldigt mysigt. Vid skilldes sedan åt tre olika håll och jag passade på att gå till H&M för att se om jag kunde hitta en ny bh medans jag väntade på bussen. Och visst kunde jag det. Jag gick till kassan och drog mitt kort. "Åh nej. Tyvärr, ditt kort fungerar inte på H&M idag" säger killen i kassan. "Va? Varför inte?" frågar jag, och han mumlar något om att han inte vet varför men att det händer alla någon gång. Jahapp. Så jag gick därifrån utan någon bh. Tog sedan bussen hem där jag satt ensam hela resan. Så populär är nitton, haha!

Sitter annars ute på altanen nu. Det är faktiskt varmt, det blåser lite å andra sidan men inte kallt. När jag gick från bussen så åskade det för fullt, men nu är det helt tyst och himmelen är blå. Vet inte om jag ska tycka att det är positivt eller negativt. Åska är ju faktiskt väldigt mysigt. Nej nu ska jag gå in. Det typ regnar ner sådana här björk-grejer, vad det nu kallas. Hörs om ett tag! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0