Bestfriend




 Fick nyss ett litet städ-ryck. Ni vet när
 man helt plötsligt får för sig att städa?
 Vet iförsig inte om det bara är jag..men men.
 Så nu kvart i två på natten har jag varit riktigt
 duktig och städat i mitt rum. Kanske inte
 perfekta tidpunkten men varför inte passa
 på när man ändå får ett sånt där ryck?

 Kan annars berätta att jag saknar min Juli.
 Min bästavän. Min andra halva. Och jag kan
 även berätta att det är hon som är så fin här
 på kortet bredvid. Man ser iförsig inte ansiktet,
 men jag kan lova er att hon är sötare än socker.
 Så jääkla mycket sötare. Här har ni hennes
 blogg, som är Hannas också förståss! De har
  nämligen den tillsammans, precis som
 Amelie och jag har denna blogg togheter!


 Nej nu ni. Nu ska jag hoppa i säng.
 Vad som händer imorgon har jag inte den
 blekaste aning om. Har i alla fall hört att det
 ska vara strålande väder. Trevligt.

 Godnatt! Sleep tiiiiiiiight.



Cecilia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0