Black and White

Trött som attans. Ska nog sova... Godnatttttttttt!




Cec

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, du var jättesöt på bilden. Jag fastnade mest för hårfärgen, jag ahr blont hår nu med lite mörkt under. Fast jag får utväxt jättelätt, efter någon vecka jag färgat blont.



Men jag tyckte om din hårfärg och undrar om du färgar ditt hår? Vad heter hårfärgen iasåfall? :)



Din blogg är så himla bra, jag läser den varje dag :)

2008-07-07 @ 20:42:10
URL: http://ellinorberglund.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Anonym: Hej du! Åh, tack, va snäll du är! :)



Ja, jag har färgat mitt hår ett par gånger. För ungefär ett år sedan färgade jag det mörk brunt (jag är alltså brunett från första början), sen har jag låtit det växa och har färgat utväxten. För någon månad sedan slingade jag håret ljusare, och nu, efter att ha varit i solen i både Grekland och här i Sverige så har solen blekt det ganska mycket. Och så har jag fått min hårfärg, haha! ;) Jag vet tyvärr inte vad hårfärgen heter, har färgat hos frisören.



Va roligt att du tycker det! Tack! :)

2008-07-07 @ 22:12:00
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0