Dålig uppdatering!



Tjollahopp! Jag vet att jag är sämst på att uppdatera men när det är så sjukt fint väder så har jag inte haft tid eller lust att sitta och blogga. Men jag kan berätta lite kort vad jag har gjort denna vecka som jag varit hemma i stockholm.
Jag har för mesta dels varit med alice och kalle vid maren, sen har jag även varit ute med båten och det var otroligt härligt. Har inte åkt ut med våran båt på typ fem år.. I helgen så jobbade jag på annies jobb, det var hemskt riktigt hemskt.
Stå i en kiosk och sälja hamburgare, korv och glass i 40 graders värme är inte något jag direkt föredrar!
Efter jobbet i lördags så åkte jag Annie och Ebba hem till mig och badade & hade det lite mysigt.
Idag var jag inne i stan med Ebba hittade några saker på rean, två t-shirtar och ett linne från Monki och en tjock tröja och scarf från bikbok, är väldigt nöjd med mina köp faktiskt :)

Imorgon så ska jag äntligen träffa Cicci, har inte träffat henne på en månad så jag dör av längtan!
Men vi hinner inte vara så länge jag åker till karlskoga imorgon med Susanna för att gå på festival det ska bli skit kul!

Ha det bra.
 / Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0