Dell



Har suttit hela morgonen nu och kollat runt på bärbara datorer med pappa, jämfört och sådant alltså. Ni ser den rosa datorn här över? Den vill jag ha. Håll med om att den är riktigt söt? Det lutar i alla fall mot den rosa eller den svarta (den rosa är dyrare), eller Hp:n jag visade igår.

Har föresten en god nyhet! Pappa hittade någon lägenhet på Gotland imorse, som vi nu har hyrt vecka 30! Den ligger i Visby, och inte alls långt ifrån visby stad, så det är ju jättebra! Ska bli sååå skönt att komma bort från detta tråkiga hem. Haha! Jaja. Nu ska mamma pappa och jag till Barkarby! Ciaaaao! /C

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har retuscherat två bilder på dig ;) du är så himla söt! (både innan & efter jag fixade bilden ofcourse)



puss!

2008-07-10 @ 13:56:48
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0