Ensam

Har precis ätit en bit fruktkaka som min mamma bakat under dagen. Gott! Sitter annars och surar över att jag har så jääkla tråkigt.  Alla vänner är bortresta, allvarligt talat. Allihopa. Hela bunten! Fast iförsig, jag vet inte vart Pennie håller hus, hon kanske är hemma? Okej. Om någon är intresserad över vart jag har alla mina vänner kan jag berätta. Min käraste bästaste vän Julia är i Göteborg, tsm med sin kusin, Amelie och Ebba är på Gotland, Angelica är på Öland, Susanna är i London, Sara är i USA och Anna-klara är i Grekland. Sen: Pennie? Det är nog bäst att sms och fråga om hon är hemma... Fick föresten reda på, för bara några sekunder sedan att det inte blir något Gotland med ami. Synd. Jag hade verkligen sett framemot det. Gotland med familjen blir det i alla fall. Nu ska jag fortsätta sura över allt och inget. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0