Friday

Goooooooodmorgon!
Inatt har jag sovt hur bra som helst, och vaknat upp på världens bästa humör! Mamma väckte mig vid halv 11 och då gick jag upp och åt en macka. Nu har jag redan legat ute i solen i 40 minuter. Jag somnade visserligen i solstolen, men vad gör det? Det gör jag ändå ALLTID! Idag är det föresten exakt en månad, dvs 4 veckor sedan jag fick sommarlov. Shit va fort det har gått! Det betyder att det var 1 månad sedan jag träffade så gott som alla mina kära kompisar också, (bortsett från Julia och Angelica) inte undra på att jag saknar dem!

Nu ska jag fortsätta sola&sova, Höhö!
Puss/C

Kommentarer
Postat av: Emma

va skönt att sova i solstolen! =)

2008-07-11 @ 13:42:59
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0