Godnatt!

Nu ska jag krypa till sängs. Föresten kan jag passa på att berätta vi har letat efter någonstans att bo på Gotland. Vi skulle vilja åka i slutet av nästa vecka.. Men som ni kanske förstår är vi liiiite sent ute. Så det är typ helt kört. JAG har till och med tillbringat många timmar av min kväll framför datorn och letat efter någon stuga eller vad som helst. Men nej. Det finns ingenting, bara en villa för 25.000 (för 1 vecka). Mina föreldrar är dock inte särskilt sugna på att betala den summan... Sen finns det ju lite camping platser också, så i värsta fall får vi tälta.. Inte världens roligaste/skönaste, men bättre än att inte åka alls. För till Gotland, dit ska vi, varesig det blir tältning eller något helt annat.
 
Någon liten läsare som möjligtvis har någon söt liten stuga på Gotland som man kan få hyra?
Njaaa...skulle inte tro det va? Jaja. Dessa problem löser vi förhoppningsvis imorgon.
Nu väntar sängen, Sov sött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0