Godnatt!!




Just nu ligger jag i min säng. Ligger på en väldigt stor skön kudde, och laptopen iknät. Ganska mysigt har jag det faktiskt. Har föresten en god nyhet, - det blir ingen djurpark imorgon. Pga. regn. För en gång skulle gillar jag regnet, hah!

När jag pratade mig Julia på msn för sisådär en halvtimma sedan så kom vi in på batteritiden på våra datorer. Jag fick då reda på att min dator har ovanligt lång battitid. Hennes exkulsiva, dyra, coola, snygga dator har bara 10 minter. Jag vart typ chockad när hon sa det. Jag trodde först att menade timmar, och sedan att hon drev. Okej, 10 timmar vore ju kanske lite överdrivet, men så tänkte jag inte då. I alla fall. Min dator har 3 och en halv timma! Det är ju fan mycket om man jämför med hennes. Tio minuter, och tre timmar och 30 minuter. Shit. Det trodde jag inte. De kunde man inte tro va? ;)


Nu somnar jag....natti natti./C

Kommentarer
Postat av: Afterfive - SP

Din blogg är sjukt bra, seriöst! Puss :-)

2008-07-19 @ 01:29:33
URL: http://afterfive.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej gumman! Hoppas allt ar bra darhemma, saknar dig. Vi far horas nar jag kommer hem, den 25 Juli. Manga pussar och kramar<3

2008-07-19 @ 04:25:08
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0