Gotland Next

Gotland 21/7-28/7!



Nu ska jag krypa ner i min säng och sova några timmar. Pappa fixade nyss så att vi kommer ha tillgång till internet där nere, bra va? Så jag kommer antagligen blogga som vanligt, om inget skulle sturla till sig dvs.

Klockan 02:15 ska vi gå upp, och vid 10 i 3 ska vi åka mot Nynäshamn. Det tar ju drygt en timma att åka dit och eftersom vi har bil måste vi vara där en timma innan båten går. Båten går 04:50. Vi kommer att ha hytt/kupé, så vi kommer väl antaligen ligga och slumra där inne hela resan. Ganska skönt, men jag föredrar nog ändå att sitta i "salongerna", eller vad det nu kallas. Fast om man åker på natten som vi är det kanske ändå bäst att ha hytt, eller äh, skit samma! Vi kommer vara framme i Visby vid 8. Då ska vi väl gå och äta någon frukost, och vid 11 får vi våran lägenhet. Det är väl ungefär det jag vet. Men som sagt, jag kommer att uppdatera bloggen som vanligt!


Men nu ska jag sätta på någon tråkig film och lägga mig under täcket. Bästa sättet att somna på om man inte är så trött, (som jag). Haha! Men vi hörs imorgon! Puss på er gullungar. /Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0