Hejochhå

Jag är riktigt trött. Men min säng är full av alla möjliga saker, bland annat sladdar och skruvmejslar. Fråga mig inte varför.. Jag orkar inte ta bort det, jag orkar verkligen inte. Så jag får väl sitta upp en stund till antar jag. Justde! Jag åker till Gotland på söndag natt! Så jävla skönt att få komma bort från tråkiga Tyresö. Vi kommer bo i Visby så det är riktigt najs :)

Vad gör alla föresten en fredagkväll som denna? Jag sitter och lyssnar på musik och skriver ett otroligt meningslöst inlägg för att underhålla mig själv lite! Smart. Men jag fortsätter med det, för det funkar ju faktiskt! Imorgon ska det regna hörde jag, boring. Pappa snackar föresten om att vi ska åka till Kolmården imorgon. Ja, om det inte regnar alltså. Jag vill inte det. Jag känner inte för att sitta i en bil i 2½ timma, titta på djur i några timmar, och sedan sitta 2½ hem igen. Nej, det låter inte så frästande. Men åker dem, hänkar jag nog i alla fall. Det är bättre än att sitta stirrandes på en tv eller en dator en hel dag. Då tittar jag hellre på djur. Faktiskt. Men nog om djurparkar.

Såg föresten att Angelica är hemma igen. Trevligt! Har saknat dig gumis, eller jag saknar dig, rättare sagt. Men jag åker ju till Gotland nu, så vi får ses näst nästa vecka! Okej? Jag hoppas du läser det här, ha ha!



Nu tänker jag plocka undan från min säng. Det måste ju ändå göras någon gång... Och jag somnar snart, sittandes. Puss på er.




Cecilia.


Kommentarer
Postat av: angelica

haha klart jag läser, jag är ju ditt största fan 8-D

nejmen jag saknar dig med, och jag åker imorgon och sen kommer jag hem jättekort och åker igen.. men aa <3

2008-07-19 @ 00:35:53
Postat av: Cecilia

gelica: Haha sötnos! :)

Ah, just de! :( Men vi kanske kan ses när du kommer hem jättekort? bara en jättekort stund? Haha! i love you

2008-07-19 @ 01:26:35
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0