Heldag med pappa

Hallå! Kom för en stund sedan hem. Har varit och tittat på datorer HELA dagen, så jag är rejält trött just nu, hah! Köpte dock ingen eftersom de jag skulle titta på (och som min budget klara) tydligen inte var någe bra alls. De va dem enklaste enkla, sega&tröga och skulle efter bara ett år "vara slut", det var i alla fall vad säljarna sa. Så de sa nästan rakt ut att datorerna var skit och att man absolut inte skulle lägga ett öre på dem. Vi blev dock rekomerade en HP dator för 5000:-, som var riktigt bra. Den kostade konstigt nog en tusenlapp mindre om man betällde den på internet, och det gör man ju självklart hellre då. Speciellt när man hämtar datorn 2 timmar efter att man beställt den! Det är i alla fall vad de lutar mot just nu...
 
Vi var föresten och hälsade på farfar vid 5 tiden. Han är sjuk så vi var där och hälsade "krya på dig", ungefär. På vägen hem köpte jag en Risifrutti som jag just suttit och smaskat på. Det var år och dar sedan jag åt en sådan, och gud, de är verkligen goda!




Tjing/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0