Hemma från Gotland.

Hej allihoppa!
Det var väldigt länge sen jag skrev i bloggen, jag har ju inte haft tillgång till internet under en månadstid.
Jag kan ju alla fall berätta att jag har haft det underbart! Ebba kom ner till gotland och vi hade det as mysigt!
Sen när Ebba åkte hem så kom alice och kalle ner och var nere i två veckor vi hade grymt kul!
Nu är jag iallafall hemma, kom hem 5 imorse så jagär lite trött.. hinner inte skriva mer nu, ska gå runt och kika lite i affärer i stan! Och cecilia din skit du har inte sagt att du skulle till gotland? fan nu missade vi varandra precis!
Saknar dig hjärtat mitt<3

/A


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Aaa jag vet! :( Men ami, vad är ditt nummer? Du har ju typ bytt? eller? Saknar dig så fruktansvärt mycket.

2008-07-28 @ 14:55:27
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0