Hemma.

Hellååå bloggisen! Jag är hemma nu. Som ni kanske märkte så vart det ingen bloggning på Gotland, vi trodde ju självklart att hon vi hyrde lägenheten av hade en hemtelefon, men icke. Så det vart inte så mycket av det precis. Jag hade det i alla fall jättebra, och jag kan säga att vi prickade vädret riktigt bra! Sol varje dag. Så gott som varje dag var vi på Tofta strand och låg och stekte, haha. Ett par dopp tog jag faktiskt också, imponerande va? Jag blev dock nästan blå av kylan, haha. Okej, kanske inte, men det var riktigt äckligt skitkallt. I alla fall. Vi låg mest på stranden på dagarna och på kvällarna var vi i stan. Och herregud, det är inte dåligt med snygga killar där nu alltså. Överallt. De är överallt! Höhö.

Båten gick hem vid 1 inatt, elli och jag var dock inte trötta så vi gick mest runt på båten och trallade. Men en timma (tror jag) att vi sov i alla fall. När vi kom hem vid 5 somnade jag bums i soffan och vaknade vid 12. Jag skulle egentligen har varit med Julia idag, men eftersom att jag är dödstrött så ska vi ses imorgon istället. Nu har jag precis ätit frulle och tittat på våra bästa år. I dagens avsnitt födde Jennifer en pojke, eller ja, en docka. Hahahhahaha.



Nu ska jag kolla igenom några bloggar eftersom att jag missat en hel vecka! hö-hö. Sedan ska jag bara ta det lungt resten av dagen, sova, ladda in bilder från gotland, och bara ha det gaaaaalet chill.
Puss på er sötungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0