Ja, jag vet att du vill ha torrfoder

Haha! Min kanin är så söt. Det är nämligen så att vårat torrfoder är slut för tillfället så hon får nöja sig med hö och morot. Men nej. Hon ska ha torrfoder. Jag ger henne moroten men hon rör inte en min, hon luktar inte ens på den. Hon biter istället tag i hennes matskål och kastar den så långt hon kan, dvs ganska kort, men den flyger iväg, det gör den. Det upprepar hon kanske 3 gånger, och jag bara står och garvar framför henne. Hon försöker väl antagligen visa att hon inte vill ha någon jävla morot, utan hon vill, eller SKA ha torrfoder. Men när jag tillslut stänger hennes bur och går hör jag i alla fall hur hon börjar gnaga på moroten. Hahahahhahha!





Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på oth. pussar.

Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0