Miss perfect?!

Jessica Alba. Hon är så snygg. Nästan perfekt.



Och hennes hår kan man inget annat att älska. Så grymt fint!




Nu när den blå himmelen börja täckas av vita moln avslutar jag min solning för dagen. Har faktiskt legat i solstolen i många timmar nu. Med sololja på. Av någon konstig anledning drar sig alla små flugor, speciellt sådana här bananflugor, till mig när jag kletat in mig i olja. Och seda fastnar de, och kommer inte ifrån min kladdiga kropp. Lite smått äckligt tycker jag allt. Men men. Nu ska jag städa min garderob. Så gott som alla mina (sommar-)kläder hängde ju med till Grekland, så allt har tvättats nu. Igår ekade min garderob, och nu är allting tvättat och ligger som stora högar över hela min säng. Så nu ska alla kläder in i garderoben igen. Lite ordning behövs. Hö-hö. / Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0