MovieTime

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på någon film. Vilken har jag inte bestämt ännu... Är lite sugen på "She's the man", men den har jag redan sett 38 000 ggr, plus att den är så mycket bättre när man kollar på den med Amelie. Haha! Jag saknar föresten henne väldigt mycket, nu har vi inte setts på mer än tre veckor!! Och det får jag inte göra försen om tre veckor till. Då ska jag (eventuellt, hoppas!) till henne på gotland, och där älskar jag att vara tsm med henne så det ska bli skojj! Det är ju dock som sagt tre veckor kvar tills dess. Men men. Det blir nog She's the man i alla fall, det brukar sluta så för mig. Ciao / Cecilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

2008-07-04 @ 14:45:26

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0