Nyttig?!?!

Vad gör alla? Jag gör inte ett piss, hade tänkt sätta på en film. Är sugen på Bridget Jones dagbok så den får det bli! Till det ska jag festa till det lite med en banan och ett glas vatten, haha! Konstigt nog är jag mer sugen på en banan är godis, och mer sugen på vatten än cola! oohhh, det är inte vanligt det. Men man ska ju inte klaga. Blir föresten väldigt irriterad på att jag inte kan nå Julia. Den är någon kosntig telefon-tjej ni vet, som säger att man inte kan nå henne. Suck. Anledningen till att jag måste nå henne är i alla fall att jag vill veta lite vad planerna inför morgondagen är...



PS. Bra att du kom till rätt Amli! Du var ju trotts allt lite nervös inför tågresan, hehe! Puss på dig!

PSx2 (haha!). Nu fick jag ett sms av Julia! Tack gode gud, blev nästan lite orolig där... Hon har inga pengar på sin mobil, och jag hade helt glömt bort att hon befinner sig i Finland just nu! Eller åtminstonde påväg ifrån Finland. Så då blir det ju ännu dyrare att ringa eller smsa. Nu vet ni det också.






Filmen, banen och vattnet väntar. Hahahahaha. Tjing!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0