Plättar är barnsligt gott!

Elli och jag bestämde oss för att laga middag idag. Vi vara båda sugna på plättar och eftersom att vi inte har ätit det på (typ) hela sommaren så ville vi göra det. Kan kasta in en bild då vi precis hade börjat;



Ser ni hur mycket smet? Det behövs till hela familjen...haha! Det tog ungefär 2 timmar att laga denna måltid, och det var  tråkigt redan efter 10 minuter. Tänk när jag blir mamma och ska laga middag varje dag! Nej föresten, jag ska se till att min pojkvän/man också lagar mat, varannan, fifti fifti. Då blir allt rättvist och bra. Ha ha ha!

Nej nu ska vi ätaaa. Äntligen. Har i för sig stått och ätit under hela tilllagningen men va fan, jag är fortfarande hungrig. Det blir grädde och sylt på plättarna, MUUUUUUUUUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0