Rastlös

Mitt tålamod är värdelöst. Jag klarar inte av att sitta och sola länge alls. Efter tio minuter blir jag alldeles sprallig och sådär galen. Men en timma lyckades jag sitta kvar i alla fall.

Nu sitter jag och lyssnar på Wherever you will go -The Calling, på högsta volym. Eller kanske inte högsta, men tillräckligt högt för att det hörs ut. Definitivt. Och tillräckligt högt för att över- låta damsugaren.



Fotografi: Jag (Cecilia)


Jag har föresten fottat 253 bilder under Gotland-resan. Men jag kommer verkligen inte lägga ut allihopa, både för eran och min skull. Haha! Vissa vill ni nog inte se, och vissa vill jag inte ens visa. Men bilder ska ni få se, det kan jag lova. Jag föresten älskar bilden här ovan. Så somrig på något vis. Som ni kanske ser på oljan så är det solskyddsfaktor 15 på den. Elli och jag köpte fel. Vi borde naturligtvis ha köpt 8. Men men, det funkar det också...



puss på er. /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0