Sleep Tight

Hej alla nattugglor. Jag sitter som vanligt uppe och pratar med julia. Jag borde egentligen gå och lägga mig nu. Imorgon ska jag tydligen, enligt mamma gå upp ganska tidigt. För då blir jag ju tröttare tidigare på kvällen. Anledningen till att jag ska vara trött tidigt imorgon är att JAG ÅKER TILL GOTLAND IMORGON NATT! (Jippie. Äntligen!) Vi ska gå upp klockan 03:00, så om jag blir trött och somnar vid 11 så får jag ju sova i 4 timmar innan vi åker till båten, och sedan 3 timmar på båten. Och då håller jag mig ju någurlunda pigg på måndagen. Smart va? Hahah. Jag vet dock inte om jag verkligen ska göra så, funderar lite på att sitta uppe till 3 istället... Fast sist, när vi skulle till Grekland så skulle vi gå upp 3 även då, och då bestämde jag mig för att vara vaken till 3, men då somnade jag framför en film. Men men. Jag får väl se hur trött jag är imorgon!

Nu ska jag i alla fall sova. Ska bli riktigt skönt att få krypa ner under mitt varma duntäcke. Jag tycker faktiskt att det är kallt i mitt rum nu. Mitt på sommaren, haha! 

Föresten, jag måste visa er hur fint det blev med min nya hylla imorgon!




Puss på er. Godnatt! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0