Sliten

Oh. Pjuuuu. Mammas uppgift åt oss var  H E M S K !  Vi skulle bära en jävla massa ved från ett ställe till ett annat. Tungt. Äckligt. Spindlar. Varmt. Ush. Nu efter två fruktansvärda timmar, utan någon pause, är vi klara. Mina ben viker sig hela tiden. Jag är jättehungrig men orkar inte laga någon mat. Jag sitter här istället och vilar lite. Ska nog lägga mig i sängen och sov en stund. Det skulle vara väldigt skönt! Föresten. Vi får inte ett öre för det här!! Mamma säger "Ni ska kunna hjälpa till här hemma utan att få pengar för det" Fan. Jag tror nog att hon är på riktigt dåligt humör idag. Och inte nog med de vi gjort hitills inte. Nej, vi ska få en till uppgift! Men är den lika jobbig så tänker jag vägra. Fast jag tror nog inte att hon är på så dåligt humör att hon ger oss en lika jobbig uppgift igen. Hoppas inte det i alla fall.

Nu ska jag sova eller äta. Får se om mina ben orkar hålla sig upp medans jag lagar mat. Skulle inte tro det...Hejdå.





ps. Klagomål måste få finnas med i ens blogg. Ni behöver ju inte läsa om ni inte vill, hah!

Kommentarer
Postat av: elli

EN TILL!!??

2008-07-19 @ 14:29:47
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0