Tankar om sommaren

Sitter och grubblar på vad jag vill att ska hända under resten av mitt sommarlov. Gotland ska jag till, det är ett måste. Ska en vecka till Ami, har vi sagt, men jag får icke tag på henne så hur det blir med det vet jag inte... Och sedan en vecka med familjen vore inte helt fel heller. Så (eventuellt) 2 veckor på Gotland. Sedan då? Ja hörrneni. Jag vettefasiken. Men jag vet att jag inte vill sitta hemma och uggla varje dag, så något måste jag hitta på. Julia och jag har länge pratat om att åka till Göteborg tillsammans, men det har vi inte gjort ännu... Så det kanske är något vi kan göra nu i sommar? Bäst att jag smsar henne och frågar nu på direkt! Heh. Det blir säkert ett par dagar på farmor och farfars landställe också. Det är ju mysigt, fast bara om det är soligt. Annars är det väl ett såkallat helvette... Jag skulle inte tacka nej till att åka och hälsa på kussarna Borås heller, det var ju ett tag sedan! Nu ska jag fundera vidare och se klart på "What happens in Vegas". adjö/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0