Tankar

Vad gör alla? Jag väntar på maten, som vanligt. Appråpå något helt annat så har jag märkt att himelen börjar täckas av gråa moln. Jag som gått och hoppats på att metrologerna har fel (like usually), och att det inte alls regnar imorgon+hela nästa vecka. Kanske har dom rätt ändå? Tråkigt i sådana fall. Då har jag ju ännu mindre att göra under mina ensamma dagar. Jag kan lixom ens inte sola då. Hela mitt sommarlov kommer att suga. Jag känner det på mig. För inte ens en månad sedan trodde jag att det skulle bli det bästa lovet på länge, men icke. Det har jag absolut ändrat uppfattning om. Fast å andra sidan, Grekland-resan kanske kan överväga allt annat, eller ja, alla andra lov dvs. Vad vet jag? resten av mitt sommarlov är fortfarande ett mysterium/frågetecken. Hah!


Och nu börjar det regna. Bara sådär vipps! Så förvånad jag är... En nästan ännu värre sak är att jag hör hur Amy Diamond sjunger "Thank you-trallala-låten" på TV. Det är säkert på Sommarkrysset. Maten är visst klart nu. Hej på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0