tecno?!

Jag sitter och rensar lite i mitt Itunes bibliotek. Jag har så jäkla mycket tecno. Ni anar inte. Det är exakt 107 låtar! (räknade nämligen nyss...) Det är dessutom döpta till "Fjortis Tecno" Hahahahahaha. Så gott som alla suger kan jag också säga. Det är inte sån här bra tecno. För vissa tecnolåtar kan ju faktiskt vara riktigt bra.. eller det är beroende på vilket humör man är på. Men i alla fall. Av alla låtar är kanske 5 låtar bra tecno. Resten, dvs. 102 låtar är totalt värdelösa. Men jag vill ju inte råka radera en av de sällsynta bra låtarna, så jag tvingas sitta och lyssa igenom varenda jävla låt. Suuuuuck! 

Tjingtjong
.

Kommentarer
Postat av: Julia

JAG KAN HJÄLPA DIG ATT LYSSNA PÅ ALLA NGN DAG :D:D:D:

2008-07-20 @ 01:45:29
URL: http://hochj.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0