The Sisterhood of the Traveling Pants.

Godmorgon Sunshines! Jag började min dag med att titta på "Systrar i jeans". Den är grym den filmen. Min saknad tillbaka till Grekland blev dock 68 gånger större, ena tjejen (Lena) är ju där under sommaren, och guuud, jag vill bara tillbaka tillbaka tillbakaaaa!! Skulle nästan kunna göra vad som helst för bara en vecka till. Men jag ska bannemig se till att vi åker tillbaka nästa sommar. Nog om det. 24 grader sägs det ska bli ute idag, klockan 14:00. För några timmar sedan trodde jag inte en sekund på det, men ju mer klockan blir desto blåare och soligare blir himmelen. Så det är absolut inte omöjligt. Får väl se hur vädret är om 50 minuter! Och i bästa fall så blir det några timmar solning idag också! / -Cec

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0