Jadu...

Åh. Behöver jag säga att jag AVSKYR svenskt sommarväder? Precis när jag skulle gå ut, lägga mig i solstolen, och njuta av sommaren så täcks hela jävla himmelen av gråa, nästan svarta moln. Jaha. Det var ju roligt.. Nu spöregnar och oskar det ute. Mysigt på något sätt iförsig, men ändå. Antingen regnar och oskar det en dag, HELA dagen då, eller så är det soligt och varmt. Men nej. De ska hinna med allt, regn, sol, molnigt, och blåsigt. Fy. Nu sitter jag i alla fall, uppkrypen i soffan och tittar på film. Måste medge att jag har det lite mysigt trotts vädret! Jag är föresten fortfarande både lycklig och glad över min nya bebbe, ja..dator alltså. Tjingeling! Puss. / Cecilis <3



Min lunch idag dårå. Ha ha ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0