H&M

Eftersom att jag är riktigt shopping sugen just nu så sitter jag ju självklart och tittar runt på kläder. Kom på att vi fått en ny H&M katalog så jag tittade en snabbisrunda i den också. Och visst hittade jag ett par saker. Ni ska få se. Men vissa saker finns inte med på internet-shopen men som finns med i katalogen. Men skitsamma!

   

1, Ljusbeige tröja, 198:- Jättefin på!
2, Grå topp med trädmotiv. Skitgullig! 98:-
3, Morgonroooock! Har länge velat ha en morgonrock, så mysigt. Här har ni den, min blivande morgonrock (förhoppningsvis), 249:-
4, Stickad tröja, 298:-, frågan är bara blå eller vit?
5, Hoodie från herr. Men vafan, den är ju skitsnygg! Haha. 249:-
6, Och armband såklart! 12pack. 49,50:-






Sedan några basplagg och underkläder, som jag tyvärr inte orkar visa. Ointressant ändå. Och justde, en jacka. Men den är för höstig för att visas på bloggen nu. Det är ju sommar fortfarande, så det får vänta.





Nu ska jag måla mina naglar. Lila får det bli. Plingplong/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0