En solig dag på stan

Halloj! Kom precis hem efter en lååång dag. Vid halv 1 mötte jag Julia vid slussen, så gick vi på götgatsbacken ett tag. Vi hade konstigt nog inget "shopping-sug" om ni förstår vad jag menar med det, eller ja, Julia hade inga pengar. Vi lunchade lite senare på chokladkoppen, muums. Vi gick sedan, och gick, gick och åter gick. Vi har väl egentligen gått den större delen av dagen. (inte undra på att mina fötter värker något ootroligt!!) En glass fick vi också i oss... Sen satt vi säkert en timma på "våran" parkbänk vid Stureplan och tittade på folk. Det är något både hon och jag älskar att göra- titta på folk. Den bänken brukar vi i alla fall sitta på, haha! Men som sagt så gick vi inte in i så många affärer, så jag kom inte hem med något! Ganska jättebra eftersom jag har mer pengar till Gotland nu. Vid halv 7 skilldes vi i alla fall åt, och då hämtade pappa upp mig vid gullmars så åkte vi och handlade mat. Är väldigt hungrig nu så jag ska gå och äta! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0