Jag är bra på att gör två saker samtidigt

Nu håller jag på att packa upp. Lägger alla kläder i tvätten och allt andra till rätta. Hatar att göra det, men älskar när det väl är gjort. Nog om det. Imorgon ska jag träffa min absoluta bästavän. Det ska bli härligt. Vad vi ska göra vet jag inte. Men något kul blir det. Det blir det alltid! Vi kan dock bara vara till 4 för sedan ska den sötungen iväg på någon kryssning och ha det bra.

Annars, samtidigt som jag packar upp dvs. sitter jag och kletar in armar och ben med body butter. Body Shops, Strawberry Body Butter, om jag ska vara mer exakt. Den luktar väldigt ljuvligt. Och hela mitt rum fylls med jordgubbslukt. Haha! Jag borde föresten gå och lägga mig nu, för jag har inte sovit så många timmar alls inatt. Och visst är jag riktigt trött, men njaaa... jag känner inte för att gå och sova, inte ännu. Så det får vänta helt enkelt!







Hej på ett tag. / cecilia

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gud vilken fin bild! ;)

2008-07-29 @ 10:28:39
URL: http://sosandelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg :)

2008-07-29 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0