2 Nya Kjolar

Sitter och äter glass, med chokladsås. Vi hade dessvärre inga jordgubbar idag... Chokladsås funkar även det! Ville bara berätta att jag har precis lagt in två nya kjolar in i garderoben. Den ena är gjord by me, okej. Nästan. Jag började, och sedan gjorde mamma klart den, jag är nog för lat för sådant. Den andra är egentligen en tub-klänning som mamma sydde om till en kjol! Skitsöt. Skulle från första början även sy den själv, men som sagt: jag är för lat. Imorgon kommer det ett antal bilder på dessa söta saker. Appropå imorgon, då är det en ganska skön dag i skolan. Städning av skåp och fotbollsmatch mellan lärarna och 9:orna, inte så värst kul, men skiner solen skadar det ju inte precis att sitta ute! Måste även redovisa en del i spanska, måste verkligen, pallar inte ha en lite del kvar till nästa termin. Har inte ens börjat med den delen...måste hitta fraser själv, alltså hur man säger vad. Riktigt jobbigt. Men det är vad jag ska göra nu, plugga spanska. Gud. Jag ska plugga spanska två dagar innan skolavslutningen. Dom flesta har haft två chill-veckor redan, men nej, inte jag. Fy. Men SEN är jag klar. NAJS! Puss/cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0