21 Juni

Hej bloggen! :) Hur mar ni? Jag mar val sadar, skittrott.. Ar ialf just nu pa ett vanrarhem i Aten. Vi bor egentligen i en lagenhet pa en o som heter Poros, men vi tog en snabbbat till Aten for att kolla runt lite har ocksa. Det har vandrarhemmet SUGER, det ar acklig luft... Men men, en dag kvar... Sen tillbaka till alskade POROS! :) Har varit i Grekland i en vecka nu, halva tiden. Kanns sa konstigt, jag tycker att det kanns som om jag har varit har i en evighet!! Men det ar ju bara bra, har lixom en vecka kvar! :D Nu ska vi till staden och shoppa loss, ha ha.

Jag saknar er dar hemma ska ni veta! PUSS PUSS PUSS. Hoppas ni har det bra! ;) / Cecilia

Kommentarer
Postat av: Camilla



Var gärna med och tävla om ett halsband från Betties Galleria på min blogg!

2008-06-21 @ 09:00:05
URL: http://blommornasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0