22 Juni- Grekland

Tjena. Sitter nu i min nya rosa klanning jag kopte idag. Dagen har bestatt av ett ooooootroligt trakigt museum med mor, far, bror, syster, moster och morbror. Min moster och morbror dok namligen upp har i Grekland igar, haha fattar ni hur forvanad man blev? Pappa hade vetat det hela tiden, men han berattade ingenting. Mamma fyllde 50 ar for ungefar en manad sedan och da var vi hela familjen i Norge, sa min moster och morbror kunde inte "(Verkligen") gratta henne, sa nu kom dom hit och overraskade henne. De bjod hela familjen igar pa vaaarsta lyx middagen, utsikt over hela Aten. Riktigt fint. Jag ar inte precis van att ga pa lyx-middagar sa det gick val saaadar, ha ha. Men jag klarade mig, och maten smakade som bast. Speciellt efterratten, den var utan tvekan det godaste jag nagonsin haft i min mun :) Nog om det. Vi var som sagt pa ett museum har i Aten. Sadana grejer avskyr jag men mamma och Nicke tycker om det, sa jag, elli och pappa far sta ut..de maste ju ocksa fa gora saker de vill, I guess. Efter det gick vi och at och sedan gick vi runt i stan. Eller ja, typ stockhomls gammla stan. Det var vidrigt dar, inte sjalva affarerna, utan allt annat. Skrap overallt, och knarkare och massa ackligt. Vi sag t ex. en gata dar typ alla knarkare hangde. Aldre gubbar stod och sprutade i knark i typ tonaringar, alltsa i min alder typ. Hemskt, tycker jag. Jag hittade i alla fall bara tva saker, den rosa klanningen och ett armband. Det finns knappt nogot roligt har alls att kopa, och dyrt ar det. Men imorgon ska vi till den mer 'riktiga' stan, och da kanske jag hittar nogot fint. Senare imorgon ska vi tillbaka till Poros. Fytusan va skont. Gillar den lilla mysiga on sa javla mycket mer an Aten. Dar ar det sa att alla kanner alla och alla ar hur trevliga som helt och ja...det ar underbart dar helt enkelt. Ska bli skont att komma bort fran detta vanrdarhem ocksa, tillbaka till varan lagenhet.

Nej nu maste jag slita mig fran datorn. Ska ut och ata. Ar hur hungrig som helt, klockan ar 9 har (8 i Sverige tror jag?). Men mat-tiderna ar ganska konstiga har, lunch mellan 1-5 och middag mellan 8-1 pa natten. Nar vi t ex. at igar klockan 7, da satt vi sjalva pa resturangen, haha. Men klockan 9, da var det FULLT! Hehe...... Maste kila. PUSS PUSS / Cecilia

Kommentarer
Postat av: Julia

ÅH JAG VILL VARA HOS DIG OCH JAG sAKNAR DIG MAAAAASSOR :D:D:D Jag vet inte om v kan ses efter Kent, et inte om jag bor hemma just den dagen eller om jag bor hos felicia, men kanske dagen etetr? HOPPAS, VI HÖRS NÄR D KOMEMR HEM ÄLSKLING DDDD ÄLSKAR DIG <33333333333333

2008-06-21 @ 21:04:23
URL: http://hochj.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0