23:43

Nu är jag riktigt trött. För trött för att lägga ut bild omgång nr 2. Det får bli imorgon. Jag har ju faktiskt inte sovit många timmar alls idag så sömn behövs verkligen. Imorgon ska jag eventuellt träffa Julieea. Henne har man saknat som attans så det blir härligt som få. Önskar bättre väder dock! Det ska faktskt bli skönt att krypa ner i min egna säng nu och sova..det var ju ändå två veckor sen sist. Imorgon kommer det alltså komma upp mer Greki-bilder samt några nya inköp och så. Kan säga att det där med "nya inköp" inte är så mycket att hurra för. Grekland, eller ja Poros hade inte särskilt bra shopping, men det klarade jag mig utan. Hittade dock några få ting under helgen då vi var i Aten. Letade som en galning efter något gulligt att köpa till mina närmaste vänner, men hittade nothing. Och eftersom priset var högre än i Sverige, kan jag sådana fall lika gärna köpa något fint härifrån. Ha ha. Ville skicka vykort också. Men inte ens det blev av. Har ingens adress, t ex. Julia vet jag faktiskt inte ens vart hon bor just nu & amelie är på Gotland, och även ifall hon inte var kan jag inte hennes postnummer. Försökte smsa och fråga några. Men icke. Det var "ingen nätåtkomst" så gott som hela tiden. Det innebar ingen kontakt överhuvudtaget, dvs sms eller ringa. Så det var ju synd...



Godnatt! Sweet Dreams. / Cec

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0