Ajdå.

Jag är såklart glad över Sveriges vinst, men jag blev riktigt sur när jag kom på att jag missat Gossip pga av fotbollen. Eller ja, inte av själva matchen, men allt snack innan. Men mitt glada humör kom snabbt tillbaka när jag kom på att man kan titta på självast internet! JIPPIE. Då har jag något att göra imorgon- titta på 2 avsnitt av gg, eller nej TRE! Missade igår+2 veckor då jag är i Grekland. Eller fan, justde, nästa vecka är det sista för säsongen, och jag vill inte vara före. Så ja, 2 avsnitt imorgon. Kul även det. Nu har jag samlat på mig massor av bilder som jag vill lägga upp, men nopp det funkar fortfarande inte...Vad ska jag skirva om? Ingenaning. Jag säger istället Godnatt. Inte för att jag ska sova eller något, men det blir nog det sista inlägget för denna dag. Imorgon ska jag sova, lääänge. Tusan va skönt. Sleep Well







/ceciliaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0