BÄSTAVÄN

Tjäna. Sitter just nu och käkar på lite godis som följde med hem från Arlanda igår. Julia gick nyss hem också. Kan säga att dagen blev riktigt lyckad. Vid 3 mötte jag upp Juli och så satte vi oss på ett fik och pratade om allt, allting som hänt under dessa 3 veckor vi inte träffats. Så de var ju najs. Där satt vi i ungefär 2 timmar, sedan bar det av hem till mig. Här fortsatte vi att prata och hade det mys. Nu var hon dock tvungen att åka hem till stan, eftersom att futbolen börjar snart. EM final. Inget jag vill missa. Okej. Så intresserad är jag inte, men se, det vill jag! Tyskland eller Spanien- vem vinner? Jag tror och hoppas på Spain. Kan för övrigt säga att Julia och jag inte kommer att träffas på yttligare 2-3 veckor nu, lite hemskt. Anledningen till att sommaren inte alltid är PERFEKT. Tänkte föresten lägga upp greki-bilderna omgång 2 snart. Gör väl det nu på direkten då jag ändå är i farten. Pöss/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0