bloggen flyttad

Gud vad skönt att jag kunde logga in, har inte kunnat göra det på två dagar för att bloggen höll på att flytta. Cecilia kunde ju skriva så jag vet inte om jag hade väldigt otur eller om hon hade tur? aja det spelar inte så stor roll, tänkte lägga in lite bilder från helgen och mina inköp:)

Bilder från i fredags när vi grillade

    

Mina inköp

  
Tunika från Cubus
 
 
klänning från h&m (som jag ska ha på Ebbas dop i Italien)

 
skor från dinsko och linne/klänning från Indiska

 
två baslinnen från cubus

  
bikini från H&M och tunika från gina triocot

Idag den 3 juni så åkte jag Ebba, Annelie, Susanna och Annie in till stan runt tio vi hade med oss matsäck och satte oss i kungsträdgården och hade picknick det var hur mysigt som helst och jag har inte skrattat så här mycket som jag gjorde idag på länge! Vi fick sällskap av en klass som gick i 1an och dom var så himla söta "klara färdiga stå på händer" "Linnea k Cristoffer och Moa kööööör" haha jag kan tänka mig att susanna sitter och småler för sig själv när hon läser det här :) Justja vi fick 'ven gratis pastasallad som var jätte god det var en klass som inte ville äta pastasallad utan hellre ville gå på mcdonalds så då delade lärarna ut pastasallader och Annelie blev väldigt glad och sa tack tusentals gånger haha sötis! Sen får vi inte glömma estländarna som fick oss att skratta :)
Här är lite bilder från idag också

     

när jag kom hem så gick jag ut med mina hundar och silca badade men tosca höll sig på land
  

Jag avslutar det här långa inlägget med en dagens outfit



Shorts från H&M
Tunika från Cubus
Skor från skopunkten

om 5 dagar åker vi till Italien, fan vad jag längtar!

/A

Kommentarer
Postat av: Annie

det där var det längsta inlägget jag någonsin läst :P haha, jag älskar dina köp kommer sakna er shrimpii

2008-06-03 @ 17:33:09
URL: http://annielindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0