dagen avslutad!

Ännu en dag närmare sommarlovet och jag verkligen älskar det! Den här veckan har varit underbar inte haft något plugg utan bara softat som aldrig förr.
När jag kom hem efter standagen så hade jag väldigt ont i benen jag har gått och gått och återigen gått.
Vi gick till en guldsmeds affär vid mariatorget och frågade om vi kunde göra min ring mindre men den skulle inte bli klar förens i september och eftersom att jag konfirmerar mig i juni så blir det lite svårt.. Men vi gick till NK och där skulle det bara ta två veckor så det blir perfekt. Vi lunchade på rival som liger på mariatorget och det var jätte trevligt!
Min storasyster och jag åkte till länna för att träffa mamma vid 5 tiden då vi hittade en moppe hjälm och den här sitter i allafall kvar på huvudet :) Så jag hämtade moppen hos pappa och på väg dit mötte jag Annelie och Annie så vi åkte tillsammans hem så det var ett trevligt sällskap. Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag är så sjukt trött.
god natt.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0