Elva timmars sömn

Godmorgon hörni. Inatt hann jag med att sova 11 timmar! Inte dåligt. Men det behövdes verkligen. Så nu känner jag mig i alla fall någorlunda utvilad. I hela två veckor har jag sovit i i bh och trosor, utan täcke. Och ändå svettats, Men nu, nu är det duntäcke och pyjamas som gäller, och ändå fryser jag?! Jag vaknade i alla fall halv 12 och gick då upp och åt lite frulle... Ska senare idag träffa Julia, sköjj! Vi har mycket att prata om nu, Italien där hon var och Grekland där jag var! :) Nu måste jag nog börja göra mig i ordning. Vettefan vad jag ska ha för kläder, är så van att bara dra på shorts och linne, men nu bli det väl jeans eller något. Tjing / C

Fick en föfrågan om jag kunde visa lite av min bränna och självklart kan jag det... Här är från troskanten om ni förstår ;)


Tycker dock att det ser brunare ut i verkligheten. Men det beror lixom på ljuset. I vissa ljus ser jag ganska brun ut och i vissa ser jag ut att vara blekare än innan jag åkte, hö hö. Men där jag sitter nu ser jag brunare ut än på bilden, just där då alltså. Men skitsamma. Såhär ser det ut på bild!


/c


Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅH!

2008-06-29 @ 20:10:12
URL: http://hochj.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0