En riktigt lyckad dag.

Hooola. Kom hem för en stund sedan. Kvällen blev riktigt lyckad, eller ja faktiskt hela dagen. Vid 2 åkte Julia och jag in till staden och gick runt för att köpa present och lite annat. Vi skulle möta alla andra klockan 7. Affärerna stängde 5. Ja, så Julia och jag satte oss på någon bänk på ("håll upp händerna, håll upp händerna, håll upp händerna för") Stureplan (Julia är den ända som behöver förstå) och käkade glass. Dagens andra dessutom. Vi fördrev tiden ganska lätt, med sånger, fotografering (av både de ena och andra, ha ha) och skratt. Vi mötte sedan upp Sara, Pennie, Anna-klara och Ebba vid kungsan. Där var det ju "Mat-festival" så vi gick runt och försökte välja mellan vääädligt många olika rätter. Tillslut vart det för min del kyckling-spett med vitlöksdip och ris. Vid 9 började vi åka hemåt och Julis åkte hem till sig, medans vi andra åkte till Pennie. Där hade Sara och Pennie fixat fram mycket gott (nästan för mycket!)  : Två paket glass, 3 påsar chips, en stor godispåse, 3 marabou choklader, 4 paket jordgubbar, en kladdkaka, en daimtårta och även 4 flaskor läsk. Haha! Själv vart man mätt efter andra tuggan. Men men. Vi körde sedan presentleken, och jag "vann" ett par solglasögon samt ett par uuuursöta trosor. Sedan körde vi singstar. Efter det åkte jag hem och nu sitter jag här. Så där har ni min dag. Nu måste jag faktiskt gå och göra mig i ordning och sedan sova. Imorgon ska mamma till Farsta, KLOCKAN 10. När dom öppnar dvs. (Hon vill nämligen hem och sola mitt på dagen...) Och självklart ska jag med. Måste dock gå upp typ klockan 8 eftersom att jag måste duscha och så. Jobbigt. Så nu måste jag i alla fall sova. Gooooooooodnight. /c

Ps. Bilder kommer förhoppningsvis imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ja i din mage fick det inte plats medans min mage var betydligt större ;D Och tack själv för en lyckad dag gumman. Puss på dig och godnatt!

2008-06-07 @ 02:03:37
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0