Grekland- 1

Tänkte lägga ut olika omgångar från Grekland resan. Det blir enklare så.
Här kommer i alla fall några bilder från den första dagen;


Flygresan dit.


Bussresan påväg mot Galatas.


Corinth Canal.


Någon som är tillräckligt modig för det där? Uhh. Ryser bara av tanken...


Ananaser? :)


Galatas...


...och där ifrån tog vi båten som endast tog några få minuter till självaste ön Poros.


Trappan upp till vår lägenhet. Den var H E M S K. Ruskigt lång. På bilden syns bara en del av hela trappan. Jag kan säga att jag hatade trappan men älskade att den fanns där. Bättre kondis och starkare ben kan jag verkligen säga att jag har fått av att gå upp i denna trappa flera gången om dagen i två veckor. Så i grund och botten gillar jag även den! ;)


En liten kisse i den långa trappan. (Även på den här bilden visas inte hela trappan...)


Första maten på Poros. Det var gott gott gott.


Nu ska jag kasta mig framför tvn och titta på Tonårsliv som visas på 4an! Puss Puss. Mer bilder dyker upp senare /c

Kommentarer
Postat av: Julia

Fyfan va fint älskling, du får berätta ALLT när vi ses <3 love you!

2008-06-29 @ 00:28:49
URL: http://hochj.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0