Grekland- 2

Den här gången pallar jag inte lägga ut för en dag, eller i ordning eller så. Jag lägger bara ut lite bilder, fast i försig vet jag att dessa bilder är från början av resan, så det är ju inte så stor omplacering av bilderna! :)


Poros.


Solnedgång.


Så fiiiiiiiiint.


En staty mitt i stan. Suddig bild, I know.


En del av våran lägenhet. Eller ja, av Ellis mammas och min! Pappa & Nicke bodde nämligen själva en våning under oss.


My lovely Sis'.


"Utsikten" från Bror och pappas rum.


Igen.


Utsikten från våran balkong.


Igen.


Scary...


Jag på balkongen..


Nu får det räcka för denna gång. Sitter föresten och äter glass med jordgubbar och grädde. En svensk somrig efterrätt kan jag kalla det. Märkte också att fotbollen redan börjat, ouuups. Så nu ska jag bänka mig framför tvn och skrika lite. (nooot.) /c

Kommentarer
Postat av: Louise

Såndär ballond som det är på den näst sista bilden åkte jag i fjol, haha galet härligt!

2008-06-30 @ 23:15:39
URL: http://elinochlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0